Morgentrim fra Sandvika til Stabekk – t/r….

14 februar 2020. Trim i arb.tiden. Litt kaldere nå, men helt ok. Fra SBC-bygget følger jeg veien rundt Löplabbet, over Sandvikselva og forbi Rådhustorget før jeg tar Sandviksveien videre mot Høvik St.

 

 

 

Herfra følger jeg vei langs jernbanen til Stabekk før jeg returnerer tilbake til Høvik St. på motsatt side. Enn så lenge har det vært forholdsvis flatt, men fra Høvik St. til Høvik skole og videre langs Gamle Drammens vei, er det mer kupert.

 

 

 

Jeg går og løper litt om hverandre, men det går greit og straks etter Blommenholm skole, svinger jeg inn på turvei mellom jernbanen og Engervannet. Her er det litt is enkelte steder, men denne er ikke glatt. Den siste biten tilbake til SBC-bygget avslutter jeg med stigningsløp.

Ca 12,6

1:13

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1239

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top