12 desember 2013 Sandvika – Skui

 

Trim i arb.tiden. I og med at jeg var alene i dag, sto jeg derfor fritt til å velge rute. Jeg valgte derfor å ta en litt rolig tur langs Sandvikselva forbi Kirkerudbakken og frem til Skui.


Sandvikselva

Underveis tenkte jeg på Jan`s filosofi om å løpe den andre halvdelen fortere enn den første. Da jeg nådde Skui etter ca 41:30 min (7 km – ca 6 min), var jeg derfor klar for en raskere retur samme vei.


Skuiveien sett fra Skui

Underlaget var ok, men litt is enkelte steder og det gjalt å være forsiktig. Var fornøyd med eget tempo da jeg passerte Kirkerudbakken, og det gikk greit videre. Jeg avsluttet med stigningsløp den siste biten frem til Skattens hus. Fikk så stanset klokka som viste en anvendt tid på 1:17:20. Regnet ut at jeg hadd brukt ca 6 min mindre på returen, og var godt fornøyd med dagens tur.

 

Ca 14 km

 

1 t 18 min


Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top