Kolsås-runden fra Sandvika….

26 oktober 2018. Trim i arb.tiden – <<Kolsås-runden>>. Fra Sbc-bygget følger jeg langs jernbanen et stykke før jeg tar inn Industriveien til Sandvikselva og Bjørnegårdsvingen. Denne følger jeg videre forbi Kirkerudbakken til Vøyenenga hvorfra jeg følger Isielva frem til Nybrua. Været er bra, litt kjølig og glatt enkelte steder, men ellers ok.

 

Økriveien – Rykkin (gml: foto)

 

Jeg krysser Isielva og følger gangvei langs Økriveien hvor det er en lang sugende bakke, men jeg løper hele veien opp og vel over Rykkinveien, flater det ut. Bonusen er at det nå går litt nedover og straks etter Bryn kirke krysser jeg Lomma (Lommedalselva) før det stiger mot Kolsås. Det går greit og jeg nyter utsikten mens jeg følger gangvei langs Brynsveien forbi Kolsås, Gjettum brannstasjon og Evje før jeg tar turvei gjennom BI-parken forbi Sandvika VGS til SBC-bygget. En runde som jeg kaller “Kolsås runden” og som er like fin begge veier.

 

Brua over Sandvikselva til Bi-parken og Sandvika Vgs

 

ca 12,7 km

 

1:11

 

#løpeglede #trening #mosjon #løpetur

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top