Sandvika – Valler – Kolsås….

17 februar 2016. Trim i arb.tiden. Fra Sandvika følger jeg langs Engervannet til Prestveien og videre opp til Kirkeveien og Bærumsveien. Her svinger jeg til venstre og fortsetter på en gangvei langs Bærumsveien. Været var ok – men det blåser fra alle kanter og særlig midt i mot, men ellers greit. Det føles bare litt tyngre.

Det stiger jamt og etter å ha passert Valler og Gjettum, flater det ut og straks er man i neste veikryss. Jeg krysser Bærumsveien og fortsetter så langs Brynsveien. Med fortsatt vind i mot – tross flere retningsendringer,går det greit og ikke lenge etter, krysser jeg elven Lomma. 


Lomma. (Lommedalselven/Sandvikselven)

Det var flott å se vann og is omhverandre og jeg måtte ta et bilde. Vel over elven følger jeg Brynsveien videre forbi Bryn skole og Bryn kirke før jeg fortsetter videre langs Økriveien til Nybrua.


Rykkinnveien – Økriveien. (gml:foto)

Fra Nybrua følger jeg Isielva og Sandvikselva tilbake til Sandvika og Skattens hus. 

Ca 16,4 km

1:31

#mosjon #trening #løpetur #budstikka

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top