2 april 2013 Landevei

2 april

Med sol og bar asfalt var det godt å ta på joggesko for en løpetur langs landeveien igjen. Jeg fulgte Bølerlia til Nøklevann skole, ned skolebakken og videre langs Generalen forbi Skullerud – Langerud til Abildsøkrysset. Følger så Enebakkveien til Ryen. I en undergang, plumper jeg med begge bena i sørpe/vann til anklene. Det så da virkelig ut som at det her var frossen is… men men, søkk våt på begge bena tar jeg gangveien til Manglerud st.

 


gangvei mellom Ryen og Manglerud langs t-banen

 

Fortsetter over brua og Plogveien videre forbi Manglerud skole til Enbebakkveien. Tar til venstre og følger samme vei som jeg hadde kommet, tilbake til Haraløkka. Det var godt å løpe langs landevei igjen tross tunge ben, men neste tur blir nok bedre.

 

Ca 13,7 km

1 t 17 min

 

102,4 km

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1239

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top