4 april 2013 Landevei

 

Trim i arb.tiden. Fra Skattens hus i Sandvika til Sandvikselva og langs denne til Slependveien. Var fortsatt øm i lår og legger etter siste tur, men bedre etter som man ble varm. Fulgte Slependveien et stykke og så Gml.Tanumsvei videre opp til veikryss. Tar så Vestmarkveien videre og løper hele veien opp til Vestmarkseter.

 


Kattås (Vestmarkvn)

 

Her var det fortsatt full vinter med masse snø og nykjørte løyper.

 

 

Vestmarkseter – nykjørte løyper

Jeg returnerer til Skattens hus, samme vei som jeg kom.

 


Tanumplatået

 

Veien opp til Vestmarkseter er nokså bratt enkelte steder og det pussige er at jeg bruker nesten lik tid opp som ned. Dvs., 47 min opp (7,8km) og 46 min ned.

 

Ca 15,6 km

1 t 33 min

 

118, 0 km

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1239

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top