Landevei; Sandvika og omhegn….

28 august 2015. Trim i arb.tiden. Fra Skattens hus til Sandvikselva og langs denne forbi Franzefoss Kalkemølle til veikryss. Her krysser jeg Skuiveien og fortsetter så videre på gangvei langs Bærumsveien. Ved Ruud VGS tar gangveien en tur innom et skogholt, før den krysser Bærumsveien i en undergang.


Idyll langs Bærumsveien ved Ruud VGS

Jeg holder meg til gangveien og etter å ha krysset Brynsveien, kommer en lang fin stigning. Her øker jeg farten og løper bakken som et drag. Jeg runder toppen av bakken ved Gjettum, før det bærer nedover forbi Valler til Rundkjøring.


Gangvei langs Bærumsveien – Gjettum

Her tar jeg til høyre inn Kirkeveien ett stykke før jeg fortsetter på turvei langs Øverlandselva. Det var nokså varmt langs veien, men her ved elva, var det svalere og det gikk greit videre.


Bekkeveien fra Øverlandselva til Engervannet

Turveien munner ut i Bekkeveien som jeg følger videre til Engervannet. Jeg valgte denne gangen å holde til høyre for så å følge Engervannsveien tilbake til Sandvika og Skattens hus.

Ca 11 km

1:01 

#sandvika #trening #løpetur #mosjon

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top