Sandvika – Gamle Drammensvei – Stabekk – Høvik….

11 januar 2018. Trim i arb.tiden. Fra SBC-bygget fulgte jeg Elias Smiths vei over Sandvikselva før jeg fortsatte langs Engervannet. Underlaget som var 2-3 cm løs snø blandet med veisalt var stedvis nokså vanskelig, men greit nok, for sakteløping ble det jo uansett. I enden av vannet tar jeg til høyre og straks etter Blommenholm skole svinger jeg inn Gamle Drammensvei som jeg følger frem til Stabekk.

Stabekk – Bærum

Jeg krysser jernbanen og løper langs denne og Markalleen til Høvik. Underlaget er det samme hele veien og enklere blir det ikke når brøytebilen i stor fart skraper veien slik at snøen spruter over fortauet. Men det skal ha han som kjørte brøytebilen for da jeg møtte ham dempet han farten og med tommelen opp vinket jeg fornøyd til sjåføren.

Sandviksveien fra Høvik mot Sandvika

Fra Høvik følger jeg langs Sandviksveien og her er det enda mer snø på fortauet og dermed må jeg ut i veibanen. Heldigvis er trafikken liten så det går greit og ikke lenge etter passerer jeg Blommenholm båtforening. Deretter krysser jeg E18 og fortsetter så videre langs Gamle Drammensvei/Sandviksveien over elva og tilbake til SBC-bygget.

Lille Danmark – Bærum

Sandviksveien med Gamle rådhus i bakgrunn

Ca 12,3 km

1:20

#løpetur #trening #mosjon #budstikka #sandvika

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top