Sandvika – Lysaker tur retur…

3 februar 2016. Trim i arb.tieden. Fra Sandvika fulgte jeg langs Engervannet et stykke før jeg tok til høyre inn Halvorsens vei. Denne følger jeg forbi Blommenholm skole til Gml.Drammensvei som jeg følger videre. Underlaget er stort sett bra, men glatt enkelte steder og det gjaldt å være forsiktig. I rundkjøring ved Høvik skole tar jeg til høyre og straks er jeg ved Høvik st.


Høvikveien – Snoveien. Høvik

Fra Høvik følger jeg vei langs jernbanen forbi Stabekk st. og langs Norderaaks vei den siste biten frem til Lysaker.


Stabekk st.

For å ikke ta den samme veien tilbake til Sandvika som jeg kom, følger jeg nå deler av sykkelveien vestfra til Aker Brygge i Oslo <<Tour De Finance>>. Og med sola midt imot og behagelig temperatur, nyter jeg turen tilbake til Sandvika og Skattens hus. 


Solvikbukta – Sandvika. Et passende navn nå som sola er på plass.

Ca 15,4 km

1:27 

#trening #mosjon #løpetur #budstikka #tourdefinance


mot Stabekk st. og Lysaker


Solvikbukta – Blommenholm båtforening

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top