Ulsrudvannet rundt (UVR)

21 juni

UVR – 4 den siste før ferien. Var ute i god tid, hentet start nummer og tok en runde for meg selv. Underlaget var bra og det hadde tørket godt opp der det vanligvis pleier å være blødt. Været var bra og forholdene gode.

 

Vi var drøyt 60 stk som stilte til start og kl 18 gikk starten. Tok det pent fra start og kjente at forkjølelsen fortsatt satt i. Hilste på Stein og Rubb der de sto øverst i bakken på vei ned til Ulsrud. Synes det gikk greit og passerte 2-3 stk som nok hadde åpnet i tøffeste laget. Siste 500-600 m er et flott parti og jeg avsluttet som best jeg kunne. Fornøyd med gjennomført løp, takket jeg for meg, tok en runde i Blindløypa og så hjem.

 

Ca 9,5 km

 

1:10

 

#ulsrudvannetrundt #uvr #østmarka #mosjon #oslomarka #løp

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top