25 – 28 juni 2012 Østmarka og Landevei

25 juni

Fra Haraløkka til Mariholtet, over demningen og videre på grusvei til Knuttjern. Fra Knuttjern tok jeg en umerket sti ca 200-300 m til grusvei. Jeg svinger til venstre og følger lysløypa tilbake forbi Igletjern til Mariholtet og videre til Haraløkka. Ved Sleppa hilser jeg på karene i Team Paulsen der de holder på med bakkeintervaller. Det var fine forhold på grusveiene og regnet holdt seg unna i den tiden jeg var ute.

 

Ca 19,5 km, 1 t 47 min

574,1 km

 

28 juni

Trim i arb.tiden. Kjetil og jeg startet fra Skattekvartalet, over jernbanen på ny flott gangbru, opp igjennom Middelalderparken og gamlebyen. Langs Ekebergveien, Konows gate, forbi Kværnerbyen på ny turvei og så langs Alna elva og Svartdalen til Bryn.

 


Alna elva

 

Vi passerer Brynseng t-bane stasjon, så turvei til venstre og ned til Alna elva igjen. Tar samme vei nedover til Kværnerbyen, Middelalderparken og tilbake til Skattekvartalet. Været var flott og det var nokså varmt, men fint i Svartdalen langs Elva der sola ikke kommer til.

 

Ca 10 km, 59 min

584,1 km

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top