Ulsrudvannet rundt (UVR)

24 mai

UVR – 1. Så var det klart får årets første løp rundt Ulsrudvannet. Jeg møtte i god tid, og fikk tildelt et startnummer (nr 51). Været var flott og det var mange som skulle være med. Forholdene var nok nær perfekte da det hadde tørket godt opp også i de partier der det pleier å være vått.

 


UVR 1, ca 15 min før start

 

Vi var drøyt 80 stk som stilte til start og det ble 2 puljer der gutter/menn skulle starte kl 18 mens jenter/damer startet 5 min senere.

 

Klokken ble 18 og så var vi i gang. Jeg ble tidlig hengende noe etter, men det jamnet seg ut noe etter steinrøysa. Synes det gikk greit men manglet liksom “gnisten”, så jeg fullførte som best jeg kunne og spurtet forbi en på de siste 50-60 m. Ble tatt igjen av 3 jenter men pytt pytt, de løp da veldig bra der de fløy over terrenget. Var fornøyd med egen innsats om med tiden som ble 15 min 35 sek.

 


De heies på alle som fullfører

 

 

                             
                                 Ikke lang igjen nå….

 

Jeg takket for meg og satte kursen tilbake til Haraløkka men løp først en runde i Blindløypa.

 

Ca 6 km

 

1:10 min

 

#østmarka #ulsrudvannetrundt #løp #mosjon #turogtrening

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top