Sandvika, Kolsåsrunden og litt til……

28 februar 2020. Som trim i arb.tiden skulle jeg ta <<Kolsåsrunden>> utvidet med Nybrua og Rykkinn. Været var bra, litt kalt, men helt ok.

 

Sandvikselva – Bærum (gml: foto)

 

Fra SBC-bygget fulgte jeg Sandvikselva forbi Franzefoss Kalkemølle til Kirkerudbakken og Vøyenenga før jeg fortsetter langs Isielva. Det går greit og snart er jeg ved Nybrua like ved Skui. Jeg krysser Isielva for deretter å løpe opp hele veien til veikryss.

 

Veikryss Rykkinnveien – Økriveien
Morgentrim på Rykkinn

Jeg følger Økriveien til Bryn kirke og deretter Brynsveien videre. Denne følger jeg hele veien tilbake til Sandvika. Underveis mens jeg passerer Kolsås registrerer jeg at det er mange fotobokser langs veien og akkurat som jeg oppdaget en av disse så blinket det et blåfiolett lys i det jeg passerte. Hmm, tenkte jeg, så fort gikk det vel ikke, men sikkert verre for den bilen som passerte samtidig.

 

 

Før jeg avslutter den siste biten tilbake til SBC-bygget tar jeg en ekstra sløyfe rundt Limtomta i BI-parken og Sandvika VGS. En fin morgentur i landlige omgivelser der sola også viste seg frem noen ganger.

 

Ca 13 km

1:16

 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top