Sandvika – Kjærlighetstien – Holmen – Billingstadsletta….

27 september 2018. Trim i arb.tiden. Akkurat som det startet å regne satte jeg avsted fra SBC-bygget langs Jongsåsveien til Thon Hotel Oslofjord. Deretter følger jeg Sandviksveien et stykke før jeg svinger inn Lilleåsen, Åsløkkveien og Fjellveien til Billingstadveien. Været er ufyselig og det er ikke til å unngå å bli våt, men jeg fryser ikke og da er alt ok.

 

Jeg følger Åstadveien videre til jernbaneovergang og deretter <<Kjærlighetstsien>> ned til Skustadgata og Neselva. Omgivelse er flotte og selv om det regner, nyter jeg turen videre langs Skustadgata til Kirkeveien.

 

Slemmestadveien ved Holmen (gml: foto)

 

Her svinger jeg til venstre – og straks bærer det nedover til Holmen hvorfra jeg følger Fekjan langs Neselva. Tempo underveis er bra og det kjennes ok. Vurderte å ta Nesbruveien mot Ikea, men valgte heller Billingstadsletta videre til Rundkjøring. Herfra tar jeg et drag opp langs Sandviksveien (favorittbakke) før jeg fra Thon Hotel Oslofjord tar samme vei tilbake som jeg kom. Og “sannelig min hatt” så sluttet det å regne.

 

ca 13 km

 

1:17

 

#løpetur #mosjon #trening #treningerbestute #bærum

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1239

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top