Ulsruvannet rundt (UVR)

 

UVR – løp 2. Med nok en ny deltakerrekord (131), passet det jo bra at det også var et jubilem siden dette var løp nr 100. Gratulerer til Bøler IF for UVR.

Siden jeg fremdeles var mør i bena etter gårsdagens langtur på 37,5 km ble det derfor så som så med oppvarming. Hilste på Ingrid som skulle debutere i UVR og ønsket henne lykke til.


Fra starten i UVR – 2 løp. Foto Per Inge Østmoen

Klokken 18 gikk starten for første pulje og atter ble jeg hengende etter fra start men bedre ettersom vi passerte p-plassen ved Østmarksetra. Overraskende hadde jeg Hermann bak meg, men han tok det også svært så rolig for dagen. Jeg kjente det i bena og tenkte at det i dag var best å holde en jamn fart. Fikk et bra heng på noen der foran. Slutten på løpet, dvs ca 400-500 m liker jeg godt og her synes jeg at det gikk nokså bra. Spurtet i mål som best jeg kunne og med 15.31 var jeg fornøyd.


Mot mål i UVR – 2 løp Foto Per Inge Østmoen

Jeg takket for meg, og avsluttet med en runde i Blindløypa.

Resultater UVR – 2 løp [Mer]

Se video http://www.youtube.com/watch?v=RUbvYz4r7B0 og bilder

http://www.bif-friidrett.no/index.php?mact=Album,mec8c1,default,1&mec8c1albumid=157&mec8c1returnid=242&page=242

Ca 7 km

              1 t

           #uvr #ulsrudvannetrundt #løp #mosjon #østmarka #oslomarka #running

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top