13-17 desember 2012 Landevei

13 desember

Trim i arb.tiden. Fra Skattens hus til Sandvikselva og langs denne til Skui Idrettspark- og retur samme vei. Med ca 3-5 minus og noen fjoner i luften, var det behagelig å løpe på et dempet underlag. Brukte ca 42 min opp (7,5 km) og 39 min tilbake.

 

       
               Skui Idrettspark

 

Ca 15 km, 1 t 21 min

Ca 1203,7 km

 

17 desember

Fra Haraløkka langs Bølerlia, ned skolebakken og videre langs Generalen til Skullerud. Her tar vi Skullerudbakken ned til dumpa og så langs Nordstrandsveien til Sæter krysset. Einar med pigger og jeg uten, men det gikk greit da det kun var stedvis glatt. Vi tok veien ned til Hauketo og gangvei langs Gjersrudbekken til Klemetsrud. Krysset Sørliveien og fulgte gangvei videre forbi Dal/Brenna til Skulleruddumpa. Vi gikk opp bakken, passerte Skullerud t-bane og ved Skullerud skole tok vi veien inn til Rustadsaga. Opp Rustadsagabakken, over Skredderløkka og så tilbake til Haraløkka. En flott tur på fint underlag men glatt enkelte steder. 

 

Ca 17,9 km, 1 t 48 min

Ca 1221,6 km

 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top