28 september 2011 Østmarka – Hestehullet

28 september

 

Fra Haraløkka til Hestehullet via Sarabråten. Har tatt med ny-gamle staver

kjøpt på loppis for kr 20, til barmarkstrening. Her i svingen (Hestehullet)

ved steinen, tar jeg 10 drag med skigang og spretten skigang over toppen.

Alltid størst fart over toppen. (Ca 30 min.) Får også heng på de som

kommer på sykkel.

 


I bakken ved Hestehullet

 

 
Utsikt fra bakken ved hestehullet mot Sleppa. En flott

solnedgang var det også.

 

Etter det siste draget, tar jeg blå sti over slettfjellet og ut på grusveien

ved Ødegården. Mellom Trekanten og Rustadsaga møter jeg Team Paulsen

der de er i gang med spretten skigang i bakkene. Jeg hilser på karene og

fortsetter så forbi Rustadsaga og tilbake til Haraløkka.

 

Ca 13 km, 1 t 42 min

 

               
                 hestehullet


 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top