Maya, en glad og livlig Samojed……

Maya på St.Hansåsen i Østmarka

 

Hei! Jeg heter Maya og er en glad og livlig Samojed. Er blitt 3 år gammel og her kommer litt av det jeg har opplevd så langt i livet.

 

 

Jeg er opprinnelig en polar spisshund som stammer fra Sibir, men har nå endelig fått min utforming i Skandinavia.

 

På armen til Nina. Vi fant tonen straks 🙂

 

 

Nina som eier meg kom en vakker dag til kennelen i Sarpsborg og da ble jeg kjempeglad for hun valgte nettopp meg. Vi fant raskt tonen sammen og det er vel også derfor jeg kalles  “den smilende hund”.

 

 

 

Mest av alt, trives jeg best med kulde og snø, men er også glad i å gå turer i skog og mark til alle årstider. Synes det er kjempegøy å leke med ting jeg finner særlig kongler fra furu, de er best. Jeg er som Samojeder flest livlig, selskapelig, våken, leken, vennlig og litt sta når det trengs (hehe).   Som det fremgår av bilder, er jeg fornøyd med tilværelsen 🙂

 

En vinterdag på Bråten ved Nøklevann i Østmarka

 

 

Tur på Nøklevann

 

 

 

 

 

 

 

 

Her er jeg sammen med Arvid ved Ulsrudvann

 

 

På vei til Skimtefjell den høyeste toppen nord i Spydeberg kommune

 

 

 

 

Her er jeg på El Paso i Østmarka sammen med Nikki

 

 

Båttur på Lyseren i Spydeberg

 

 

I Drøbak. Påsken 2019

 

 

Nina og jeg ved Ulsrudvann i Østmarka

 

 

I Drøbak med Heidi og Nina

 

 

 

 

 

 

 

Takk for følget 🙂

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top