Kyststien – Veritasparken – Engervann…

17 august 2015. Trim i arb.tiden. Fra Skattens hus fulgte jeg Gml.Drammensvei og Sandviksveien til Solvikbukta. Det var godt og varmt men, med litt vind imot, var det ok.


Solvikbukta – Blommenholm og Solvik båtforening

Jeg passerte Solvik og fulgte deretter en turvei langs sjøen på utsiden av Henie Onstad kunstsenter, før jeg fortsatte på Kyststien i Veritasparken.


Kyststien – Høvikstranda badeplass-Veritasparken


Kyststier i Bærum – Veritasparken

Etter ca 4,5 km, tar jeg av fra stien og fortsetter så videre langs Glassverkveien og Sandviksveien til Høvik hvor jeg krysser E18. Her i fra, følger jeg Snoveien, Høvikveien til Gml.Drammensvei og Kirkeveien. Fra Kirkeveien ved Haslum tar jeg en turvei langs Øverlandselva, før jeg fortsetter til Engervannet langs Bekkeveien.


Turvei langs Øverlandselva


Fugleliv på Engervann

Ved Engervannet, velger jeg å ta til venstre for å fortsette på en turvei mellom jernbanen og vannet, før jeg er tilbake i Sandvika og Skattens hus.

Ca 10,8 km

1:01

#mosjon #løpetur #trening

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top