8 mai 2013 Vestmarkseter

 

Trim i arb.tiden. NK,Frank,Loc og jeg møtte utenfor Skattens hus kl 13 for felles tur. Turen i dag skulle gå til Vestmarkseter. Vi fulgte langs Sandvikselva et stykke, krysset denne og fortsatte så langs Slependveien og Gml.Tanumvei til Reverudåsen. Været var grått og det var nokså klamt, men greit at det ikke regnet. Det gikk nå jamt oppover langs Tanumveien og Vestmarkveien. Vi passerte Asker og Bærum vannverk, Kattås, og så frem til bom ved Vestmarkseter. Her tok vi en pause på ca 5 min.

 
Ved bommen på Vestmarkseter. Fra venstre Loc, Nils Kristian (NK) og Frank

Godt fornøyd med turen opp som tok ca 45 min, satte vi så avgårde for retur samme vei som vi hadde kommet. Det gikk greit tilbake og etter ca 41 min var vi utenfor Skatten hus.

 

Ca 15,2 km

1 t 31 min

 

253,6 km

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top