23 januar 2012 Østmarka

23 januar

Fra Haraløkka, over isen til Bremsrud og videre til Mariholtet. Her tar jeg til

venstre og følger lysløypa mot Ellingsrud. I enden av vannet krysser jeg over

brua, opp bakken og ned til løypekryss der jeg tar til høyre. Jeg følger en

upreparert løype vider til Igletjern og lysløypa. Tar denne tilbake et stykke

og så til venstre ut mot Deledalen.

 

        
Her var forholdene helt perfekte og det var bare å nyte turen videre. Skled ned bakken, over isen til Peters. så videre til Smørhullet. Tar til høyre og følger løype

over Langvann, ned langs Langvannsbekken til løypekryss. Går opp bakken,

passerer Høyås, Ødegården, Kattisa og over vannet til Bråten og Haraløkka.

En flott tur i marka og det var mange ute denne kvelden med lykt. Brukte 2 t 15 min

 

          

                mot Høyås

 Ca 23,3 km

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top