2 – 5 Januar 2012 Landevei

2 januar

Fra Haraløkka, ned Olav Nygaardsvei, forbi Trasop skole til Hellerudveien. Tar til høyre og følger veien videre til rundkjøring ved Mexx. Tar Tvetenveien videre forbi Haugerud og Trosterud til ny rundkjøring. Her passerer jeg under E 6 på gangvei, tar til høyre og fortsetter forbi Ikea og frem til neste rundkjøring. Tar så til høyre og følger gangvei opp under E 6, og frem til Lindeberg senter. Her finner jeg noen småveier mellom husene og kommer etter hvert frem til veien fra Lindebergåsen. Følger denne nedover til rundkjøring og så samme vei tilbake som jeg kom, til Haraløkka.

Det var svart asfalt, men svært glatt enkelte steder.

 

Ca 16,1 km, 1 t 35 min

 

 

 

5 januar

Trim i arb.tiden. Henrik og jeg fulgte Sandvikselva forbi Franzefoss og frem til krysset Skuiveien ? Bærumsveien. Her tar vi til høyre og følger Bærumsveien over Brynsveien og videre forbi Gjettum skole, Løkeberg skole til nytt veiekryss. Tar til høyre og følger Kirkeveien ? Prestvn ? Engervannsvn langs Engervannet tilbake til Skattens hus. Det var noe is og glatt enkelte steder, men det var godt strødd og det gikk greit.

 


sandvikselva


 

Ca 11 km, 1 t 3 min

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top