Ulsrudvannet rundt (UVR)

26 mai

              Ulsrudvannet rundt (UVR) løp 2.

 

Siden jeg ikke rakk frem tidsnok sist til UVR 1, var jeg tidlig ute denne gangen

og fikk et startnummer. Jeg bled med på felles oppvarming og det var nokså

mange som skulle være med. Var fornøyd med underlaget i løypa som var svært bra

tross noe nedbør siste døgn.

 

Løpet skulle starte kl 18.00 med gutta først og damene ca 5 min. etter. Dette fordi det

denne gangen var svært mange som skulle være med. ( ca 75 stk).

 

Jeg stilte meg beskjedent opp bak i feltet og så gikk starten.

 


Fra starten kl 18.00

 

Turde ikke å åpne for hardt da løypa er nokså kuppert den første halvdelen ca 1,5 km.

Holdt følge med 2 yngre gutter som jeg passerte ca1 kmfør mål og synes det gikk greit.

Siste 500-600 mer et flott parti og her var det bare å ta i det man orket. Ut av skogen og

på grus den siste biten til mål, spurtet jeg det jeg orket og var fornøyd med egen innsats.

Skjekket klokka som viste 15.13 og det var ny pers. Tilfreds med gjennomført løp tok jeg en 

runde i Blindløypa og hjem.

 

Ca  9,5 km

 

1:15

 

#uvr #ulsrudvannetrundt #østmarka #mosjon #løp

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top