Ulsrudvannet rundt (UVR)

15 september

UVR 8 løp, det siste for året. Møtte litt før kl 17.30, fikk startnummer og så tok jeg en runde i løypa. Underlaget var noe bedre enn sist men fortsatt vanskelig enkelte steder.

 

Vi var 38 stk med smått og stort som stilte til start. Klokka ble 18.00 og starten gikk. Ble tidlig hengende noe etter men siktet meg inn på en kar som jeg delvis holdt følge med det meste av runden sist gang, men måtte til slutt se at han forsvant omtrent der løypa vender og går mot mål. Jeg hadde et spurtoppgjør med en av de yngre deltakerne og i mål ble vi dømt likt på tiden 16.02.

 


Ulsrud

 

Så var årets UVR over for denne gang og stor takk til Bøler IF, www.bif-friidrett.no for mange flotte opplevelser rundt Ulsrudvann.

 

Jeg fikk med meg 5 løp og satte ny pers i år på 15.13. Neste år….ja, da skal jeg under 15 min. Takk for denne gang.

 

Ca 10 km

 

1:20

 

#uvr #ulsrudvannrundt #østmarka #mosjon #løp

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top