Run4life Løpskarusellen 2021 – 10 km

21 oktober 2021. Siden det nå ikke er så lenge til jeg skal delta i Slitusprinten, som er et helt nytt løp på Slitu i Indre Østfold ved Morenen kjøpesenter, skulle jeg teste løpsformen med et nytt løp til Run4life Løpskarusellen 2021.

Fra Haraløkka tar jeg Bølerlia og Utmarksveien til Bøler senter før jeg fortsetter langs Generalen. Planen var å ta deler av <<favorittrunden>> til 10 km ble passert. I tur og orden passerer jeg Bogerud, Skullerud, Langerud og Abildsø før jeg tar inn Plogveien. Tempo er ok, og det går greit videre til Manglerud.

 

 

Herfra tar jeg gangvei langs T-banen til Ryen og deretter Enebakkveien tilbake mot Abildsø-krysset. Klokka varsler dvalemodus på grunn av lite strøm, men akkurat da klokka går i svart, så passerer jeg 10 km. Litt flaks må man ha tenkte jeg mens jeg fortsatte i rolig tempo langs Østensjøveien til Eterveien.

 

 

Jeg går det meste av veien opp til Generalen før jeg løper videre langs denne til Bøler- og Ulsrud skole. Herfra tar jeg gangvei opp bakken forbi Snapper`n til Haraløkka.

 

 

Godt fornøyd med fullført test ser jeg at det har blitt ny aldres rekord (60+) med 1:14, fra 56:53 til 55:39. Da er det bare å glede seg til en raskere løype i Slitusprinten.

Ca 10 km

55:39

Se tur på Strava HER:

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top