Sandvika – Vettre – Konglungen….

7 april 2016. Trim i arb.tiden og litt til. Planen var å ta en tur retur til Konglungen i Asker. Og fra Sandvika fulgte jeg Sandvikseveien og Billingstadsletta til Holmen, før jeg fortsatte på gangve langs Slemmestadveien. Det regnet litt i starten, men etterhvert som dette ga seg, var det bare å nyte turen videre.


Kyststien i Leangbukta

Jeg passerer deretter Leangbukta som nå fylles med båter for ny sessong. Straks etter er jeg på Vettre. Her svinger jeg til venstre og følger gangvei langs Konglungveien utover Løkeneshalvøya til Spiradammen. Fra Spiradammen tar jeg “Gamle Konglungvei – Kyststien” til brua og Konglungen.

 


Se link   Kyststi – Asker

 


Selfie – Konglungen

Her ved brua tar jeg flere bilder før jeg setter kursen tilbake til Sandvika og Skattens hus – samme vei som jeg kom.

Ca 24,3 km

2:19

#trening #løpetur #mosjon #konglungen #asker #bærum #budstikka

Flere bilder fra samme tur:

 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top