Nybrua – Bryn kirke – Kolsås….

3 desember 2015. Trim i arb.tiden. Fra Sandvika følger jeg Sandvikselva og Isielva forbi Kirkerudbakken på Vøyenenga og videre til Nybrua. Her krysser jeg Isielva før jeg fortsetter på gangvei over E 16 og videre langs Økriveien.


Sandvikselva ved Franzefoss Kalkemølle


Nybrua – Økriveien

Det stiger jamt og pulsen likeså, men det går greit og straks etter er jeg på det høyeste. Jeg passerer deretter Bryn kirke og krysser brua over Lommedalselva/Sandvikselva, før jeg kommer til Kolsås.


Kolsås t-bane st.

Her i fra, følger jeg langs Brynsveien over Bærumsveien, forbi brannstasjonen, Bærum sykehus og videre rundt Evje. Den siste biten langs Leif Larsens vei og Sandvikselva, øker jeg farten og straks er jeg tilbake ved Skattens hus i Sandvika.

Ca 12,9 km

1:12

#løpetur #trening #mosjon #turogtrening #budstikka 

flere bilder fra samme tur:


Sandvikselva – Franzefoss Kalkemølle


Rykkinnveien – Økriveien


Bryn kirke – Søndre Kolsås topp i bakgrunn

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top