Ferie på hytta i Spydeberg

30 juli 2014. En tidlig morgentur. Fra hytta tar jeg sti ned til p-plassen og videre i gjennom skogen til grusvei. Denne følger jeg videre til Haugen gård.


Haugen gård

Her tar jeg til venstre og fortsetter så langs Haugenveien forbi Skihytta til veikryss ved Godheim. Været er bra og med litt vind, blir det ikke for varmt. Jeg følger Stegenveien ett stykke og hilser på noen kuer, før jeg i neste veikryss tar til høyre inn Ligotveien.


Mumihuset i Logotveien


Frøhaugen, i veikrysset Ligotveien-Lyserenveien

Denne følger jeg så videre forbi Mumihuset og frem til Frøhaugen. Tar Lyserenveien til Holli, så Haugenveien ett stykke før jeg fortsetter langs Kulaveien til p-plassen på Kula. Avslutter så med stigningsløp fra p-plassen og opp til hytta. En flott tur langs landeveien i flotte omgivelser.

Ca 11,3 km

1:03

#løpetur #mosjon #trening #utno #østfold 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top