10 november 2011 Kirkerudbakken

10 november

Trim i arb.tiden. Fra Skattens hus i Sandvika til Skuiveien og langs denne og

elva til Vøyenenga ved Kirkerudbakken. Hadde med staver siden planen i dag

var å gå skigang opp Kirkerudbakken. Bakken er ca 450-500 m lang og fra

80 moh til 200 moh, var det nokså bratt.

 


kirkerudbakken

 

Jeg langet ut og det tok ikke lang tid før pulsen var høy. Jeg gikk hele bakken

opp, og brukte 7 min 59 sek. Turen ned tok omtrent like lang tid da det var

bratt og det ikke gikk å løpe ned.

 

     
          utsikt mot Kolsåstoppen

 

Satte så igang med andre draget, og var oppe på 8 min 31 sek. Siste draget

gikk på 8 min 30 sek.Vel nede igjen etter det siste draget, returnerte jeg t

ilbake til Skattens hus samme vei som jeg kom. Det blir nok flere turer til denne bakken.

 

Ca 12,5 km, 1 t 35 min.

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top