Ulsrudvannet rundt (UVR)

8 september

 

UVR 7, mitt 4 løp. Været var bra denne dagen og sola forsøkte etter beste

evne å få tørket opp løypa så godt som mulig. Var tidlig ute med å hente

start nummer og tok en runde for meg selv. Det var enkelte partier i løypa

som var vanskelige å forsere men stort sett greit, men ikke forhold for ny pers. Klokken nærmet seg 18 og vi var ca 40 stk til start.

 


UVR 7, så gikk starten

 

Starten gikk og jeg var blant de som ble liggende der bak. En kar jeg

snakker med de gangene vi har vært med begge to, og som er ca minuttet

raskere enn meg, forsøker jeg å holde følge med så lenge som mulig. Det gikk forholdsvis greit i ca 2 km, men så øker han på farten og jeg blir noe etter i mål. Neste gang tenker jeg, da skal jeg være enda litt nærmere. Dette ble

en flott runde tross vanskelige forhold.

 

Tok deretter en runde i Blindløypa, og så hjem.

 


Denne karen var blant tilskuerne til løpet

 

Ca  10 km

 

1:20

 

#uvr #ulsrudvannetrundt #østmarka #mosjon #løp #oslomarka

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1240

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top