Østmarka og landevei

13 oktober 2014. Siden Einar var på Kypros for å klatre rundt på toppene der, ble det en tur alene denne gangen. Etter de voldsomme nedbørsmengdene de siste dagene var det helt uaktuelt med stiløping men, jeg valgte allikevel en tur i Østmarka.

Fra Haraløkka til grusbanen og sti opp til Ulsrud hvor jeg fortsetter langs grusvei til Mariholtet via Sarabråten og Sleppa. Det var litt småsurt og tåka la seg langs veien men, kalt var det ikke.

 

Mariholtet   (gml: foto)

Fra Mariholtet fulgte jeg grusvei til Ellingsrud. Ved Bråtan stod tre rådyr og beitet men, da jeg stanset for å finne frem kameraet, forsvant de raskt avsted. Kanskje en annen gang.

langs veien mellom Ellingsrud og Mariholtet ligger Nuggerud   (gml:  foto)

Fra Ellingsrud fulgte jeg Gml.Strømsvei til Lindeberg og så langs gangvei/landevei til Hellerud. Her i fra tar jeg Hellerudveien og Generalen til Olav Nygårds veg. Denne tar jeg så opp til Haraløkka og Bølerlia hvor jeg avslutter med stigningsløp.

Ca  19,1  km

1:56

 #løp #mosjon #landevei #østmarka #trening

 

 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top