Hei!

Innledningshvis tenkte jeg å si litt om meg selv og bakgrunnen for at det er blitt Turogtrening.

I mange år gjorde jeg vel egentlig ingeting og røkte også alfor mye. Jeg var likevel i denne tiden nokså aktiv på bedriftsidrettsfronten der jeg spilte bordtennis, rinkbandy,fotball,hådball og innebandy. Dette pågikk i mange år men avtok ettersom man fikk famile og barn.

Ettersom barna ble større og eldre startet det en høst i 2004 i sammenheng med at jeg brått sluttet og røke og at yngste datter begynte sammen med en veninne å trene ski i Rustad IL. Det var her jeg møtte faren til veninna, Halvor. Han og jeg utfordret hverandere med at vi til netse år (2005) skulle fullføre Birken. Vi begynte begge to i Rustad IL og trente med turrenngruppa til Stein. Nokså voldsomt i starten der kroppen fikk mye juling, men vi ga oss ikke.

Halvor og jeg fullførte Birken 2005 og vi kom i mål på tiden 6 t 23 min. 

Jeg fortsatte  senere å trene med “Team Paulsen” i regi av Rustad IL og begynte etterhvert å få dreisen på saker og ting. Har lært masse av de karene som er med i denne humførfylte gjengen.

Halvor så jeg ikke så mye mer til og min datter sluttet å gå på ski og valgte heller dans.

Jeg har siden starten i 2004 skrevet noe om mine aktiviteter sommer som vinter og denne  hadde jeg nå tekt å legge ut på turogtrening.

Jeg tar ikke med innlegg fra eldre årgang men tar alikevel med for meg noen viktige hendelser fra mine aktiviteter vinter/sommer. 

Jeg liker godt å ta bilder fra  turene og kan nevne at bilde på forsiden ble tatt med mobil 27. januar 2011, og er fra løypa til “Holmenkollen Skimaraton 2011” mellom Gagnumsetra/Skamerek og Storflåtan.

Til slutt vil jeg også nevnte at jeg fortsatt er røykfri og at dette bare har gjort meg godt. Til alle som vurderer å slutte å røke, ut i skog og mark, gå turer hver kveld for det hjelper.

Satser på jevnlig oppdatering og tar gjerne kommentarer underveis.

 

 

 

 

 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

2 thoughts on “Hei!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top