25 -27 juli 2011 Landevei

 

25 juli

Ferie på hytta. Fra hytta, gjennom skogen og forbi fiskedammen til

Haugen gård. Her tar jeg til venstre og fortsetter videre til Godheim hvor

jeg snur og tar samme vei tilbake til haugen gård. Fortsetter så videre

langs veien til postkassene ved Holli, tar så kulaveien tilbake til hytta

med avisa. Målt med gps.

 

Ca  9,8 km, 53 min

 


fiskedammen

 

27 juli

        Ferie på hytta. Henter avisa.

        Avstand målt med gps

 

        Ca  5,2 km, 29 min

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1243

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top