Favorittrunden fra Haraløkka….

25 januar 2018. Siden forholdene i marka bar preg av siste dagers væromslag, fant jeg det best å ta en tur med joggesko langs landeveien. Visst var det glatt enkelte steder, men det fikk heller stå sin prøve. Sakteløping skulle det bli uansett.

Fra Haraløkka fulgte jeg Bølerlia til Nøklevann skole og deretter ned skolebakken til Rustadsaga. Her i fra, tok jeg Obersten videre siden planen var å ta «favorittrunden». Det var stedvis glatt, men helt ok selv uten pigger. Jeg passerte Abildsø og Ryen før jeg fra Svartdalsveien tok til høyre inn Plogveien.

Langs Plogveien forbi Abildsø gård til Enebakkveien

Jeg følger Plogveien forbi Manglerud senter og Abildsø gård til Enebakkveien før jeg returnerer tilbake til Haraløkka som jeg kom. En fin runde jeg liker godt.

Ca 13,1 km

1:22

#løpetur #trening #runforfun #mosjon #landevei 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top