Sandvika – Elveveien – Fekjan…

4 januar 2018. Årets første løpetur ble «trim i arb.tiden» på glattisen. Usikker på egen form hadde jeg planlagt en rute som var både enkel og lettløpt. At det var glatt enkelte steder ble en utfordring uten pigger.

Fra SBC-bygget tok jeg en gangvei rundt Storsenteret før jeg fra Thon Hotel Oslofjord fulgte Sandviksveien videre. Det var litt glatt enkelte steder og det ble en del glipptak, men ellers greit. Jeg følger Billingstadsletta et stykke før jeg tar inn Nesøyveien og deretter Nesbruveien. Denne følger jeg til veikryss ved Neselven. I og med at jeg ikke skulle krysse elven før Holmen, fortsatte jeg langs Årengveien og Elveveien. Her var forholdene greie og det var bare å nyte turen videre.

Neselva med Elveveien på den ene siden og Fekjan på den andre siden

Elveveien mot Holmen

Formen er nok ikke som best for det gikk nokså tungt, men det er herlig å være i gang igjen. Etter vending ved Holmen der jeg krysser Neselva, følger jeg Fekjan, Billingstadsletta, Sandviksveien til Thon Hotel Oslofjord hvorfra jeg tar Jongsåsveien tilbake til SBC-bygget.

Ca 10 km

1:02

#løpetur #trening #mosjon #runforfun #treningerbestute 

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top