Langs landeveien i Favorittrunden…

13 mars 2017. Som siste løpetur før FredagsBirken valgte jeg å ta en tur i “Favorittrunden” dvs, Haraløkka – Skullerud – Abildsø – Manglerud – Ryen – Abildsø – Skullerud og tilbake til Haraløkka.

Ved Nøklevann skole hilste jeg på Terje B. før jeg forsatte ned “skolebakken” til Rustadsaga.

Rustadåsen Borettslag- Rustadsaga – 1969 (oslobilder.no)

Deretter følger jeg landeveien videre og mens jeg løper, flyr tankene av seg selv…

Været var grått og surt, med vind og mot vind, men det var ikke kalt og vel tilbake på Haraløkka, var jeg fornøyd med kveldens løpetur.

Ca 13 km

1:20

#mosjon #trening #løpetur #runforfun

Hei! Turogtrening vil inneholde; tips- og forslag til tur, bilder, fotos, m.m., fra div turer - sommer og vinter i Østmarka og andre steder. Rapporter fra enkelte konkuranser vil også bli lagt ut på Turogtrening. Jeg håper at Turogtrening kan inspirere til at flere finner veien ut i marka. Hvorfor sitte inne når alt håp er ute? Kategori, tja.....Friluftsliv, sport og mosjon, fritid, fotos m.m. Lokale idrettslag; Bøler IF, Rustad IL og Oppsal IF. Er medlem av Norges kuleste klubb, Team Sportsmanden. Sportsstuer i Østmarka; Sandbakken, Vangen, Skullerudstua, Rustadsaga, Mariholtet og Larsbråten. TUROGTRENING har egen FB-side :) Lik gjerne denne.
Posts created 1244

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top